|
 |
|
Το βασικότερο απ 'όλα: το κράνος. Δεν πρέπει να το ξεχνάτε ούτε στις πολύ μικρές διαδρομές. Κυριολεκτικά σώζεις ζωές. Κράνος πρέπει πάντα να φορά και ο συνεπιβάτης. Πρέπει να το διαλέξετε προσεκτικά ώστε να ταιριάζει απόλυτα πάνω σας και το φοράτε κάθε στιγμή που οδηγείτε τη μοτοσυκλέτα σας.
|
|
|
 |
|
Ειδικά στα μεγάλα ταξίδια, πρέπει να φοράτε τον κατάλληλο ρουχισμό, τα γάντια και γυαλιά προστασίας. Αν τα ρούχα είναι σκουρόχρωμα, χρησιμοποιήστε τις αντανακλαστικές ταινίες που υπάρχουν στην αγορά για να είστε πιο εύκολα ορατοί τη νύχτα.
|
|
|
 |
|
Μην ξεχνάτε ποτέ ότι η ταχύτητα μιας μοτοσυκλέτας δεν είναι εύκολα αντιληπτή από τους άλλους οδηγούς. Κρατάτε πάντα ικανές αποστάσεις ασφαλείας και μην προσεγγίζετε ποτέ πολύ κοντά άλλα οχήματα.
|
|
|
 |
|
Στη μηχανή πρέπει πάντα, και στις πολύ μικρές διαδρομές, να επιβαίνει αυστηρά και μόνον ο αριθμός επιβατών που προβλέπονται από τον κατασκευαστή. Όταν ταξιδεύετε, τοποθετήστε συμμετρικά τα βάρη και προτιμήστε τους ειδικούς χώρους αποσκευών που διατίθενται στο εμπόριο.
|
|
|
 |
|
Να ελέγχετε τακτικότατα τα φρένα και την καλή κατάσταση της μηχανής της μοτοσυκλέτας σας. Τα φώτα της μοτοσυκλέτας πρέπει να λειτουργούν άψογα και να είναι πάντα αναμμένα τη νύχτα.
|
|
|
 |
|
Τα "φιδάκια" εν μέσω κυκλοφοριακής αιχμής, μπορούν πράγματι να σας βοηθήσουν να κερδίσετε χρόνο. Εκτός όμως του ότι απαγορεύονται, να λαμβάνετε υπ' όψιν σας ότι είναι και ο κυριότερος λόγος ατυχημάτων με μοτοσυκλέτα μέσα στην πόλη.
|
|
|
 |
|
Πρέπει να έχετε άριστη γνώση της μοτοσυκλέτας σας και των δυνατοτήτων της. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα περισσότερα ατυχήματα με μοτοσυκλέτα γίνονται με ταχύτητες κάτω των 50-60χλμ./ώρα και σε απόσταση μικρότερη από 40χλμ. από την μόνιμη κατοικία του αναβάτη. Γίνονται δηλαδή σε καταστάσεις όπου ο αναβάτης αισθάνεται περισσότερη εξοικείωση με τον χώρο και τη διαδρομή και άρα έχει μειωμένη αίσθηση κινδύνου και προσοχή.
|
|
|
|
|
|
|